Thursday, January 6, 2011

ni la sahabat2 saya mcmmane kami boleh mengeratkan silaturrahim sehingga kini

ni sahabat di seri iskandar, perak
ni la sahabat saya ketika kami masih sekolah rendah lagi. tgk gelagat mereka, haha saya tergelak melihatnya.
sblh kiri saya tuh nama die EMY FAIRUZ
yg buat alah merepek tuhh, anda sume pasti kenal. bju merah tuhh MIRA JIBAOK :) 
saya berpindah ke kuala lumpur semasa saya tingkatan 2.. tp alhamdullilah saya bertemu dgn mereka. balik ke pangkuan mereka. hubungan kami kekal sehingga hari ini. harap2 kekal sampai akhir hayat.


ni sahabat di selangor :)
ni SYAFIQAH AMIRA dan FAIZ
ni la sahabat saya yg chomel2 tuhh, die kamcing ngan saya. YA ALLAH, saya amat menyayangi mereka. mereka bgikan adik beradik saya, bantu saya. ketika susa dan senang.. dieorg ni suke buat saya tergelak.
saya harap saya dapat bertemu dgn mereka kembali. amin :)
syafiqah, saya syg awak :D


die merupakan jiran saya dahulu.
nama die MUHAMMAD EHSAN
kami berkawan mase saya berumur darjah 5.. mcmmane berkenalan pun tatau. haha, saya da anggap die mcm abg saya sendiri. kami selalu bergadoh, bermain sama2, mcm2 la.. die ni oke la gakk. haha. saya pggl die budakk PENYEBOKK! sbb suke sibuk hal org. haha. itu la ehsan yg saya kenal. ehsan! kekalkan hubungan kite sbgi shabat, dan jadi la abg yg mithali ea. haha :)