Saturday, January 1, 2011

keluar bersama2 dgn sahabat lama saya :)

kami berada di kfc,taman maju utk berbincg mencari kerja dan borak2 :D


ni la sahabat2 saya dari kiri: NADIAH, NADZIRAH
dari kanan: MIRA BAOK, ASIAH 

akhirnya kami bertemu kembali, :) sonok btol borak2 ngan dieorg. lagi2 gelagat si kembar ni hah. first time saya tgk org letak cili sos dalam pinggan buh byk plak tuhh. tergelak saya dibuatnya. 
selepas borak2, kiteorg pun carikk kerja :D dkatt bandar universiti dan taman maju. saya ni memilih kerja tatau nape. hehehe. finally, saya dapat kerja dkatt taman maju, bekerja sbgi seorg guru di sekolah agama rendah al-hidayah.. gementar pun ade. tapi saya suka pekerjaan tuhh sbb kerja 4 jam. pastuhh boleh join usrah dan menjadi fasi kalo ade kem motivasi agama.. ya ALLAH, hamba berasa syukur sgt. ini kerana sahabat hamba recomend dkatt hamba. mase pergi sekola agama tuhh kena interview, gementar tuh pun ade. tp bila berjumpa dgn ustazah2, saya jadi mcm tenang bile bercakap, ya ALLAH terima kasih ya ALLAH, engkau mempermudahkan hamba bercakap dan berkomunikasi dgn mereka, mereka sangat bermesra dgn hamba, dan saya bekerja dgn sahabat lama saya iaitu MARYAM, da lame xberjumpa dgn die. akhirnya bertemu juga, alhamdullilah :) i love u so much ALLAH . harap hamba akan buat yang terbaik nanti. amin :)