Friday, December 31, 2010

azam ku pada hari ini 1 JANUARI 2011

mulakan hidup baru dgn bacaan bismillah, insyaALLAH.. saya dapat mengubahkan diri saya.



harinie saya harap dapat mengubahkan diri saya dgn melakukan penuh kebaikan, insyaALLAH, dan saya ingin menjadi perempuan solehah disisi ALLAH, dan mempertingkatkan lagi keimanan saya. saat ini la saya tggu2kan. saya baru je pindah ke perak, asal saya kat selangor.. saya suke perkataan "berhijrah"(perpindahan). ia dapat mengubahkan diri saya dgn lebih baik dr sikap yg dahulu. saya ingin meminta maaf kepada sahabat2 saya jika saya melakukan sikap yg tidak sepatutnya dilihat.. saya sedar dan saya anggap itu satu ikhtibar bg saya agar saya tidak akan melakukan perbuatan itu lagi.. itu amat perit buat saya. saya harap tahun ni lebih baik dari tahun lepas. doakan saya agar saya sentiasa keadaan yang baik2 belaka dan sentiasa melakukan amal ibadat serta sentiasa melakukan perkara kebaikan ke jalan ALLAH, amin :)