Sunday, January 16, 2011

keluar bersama2 dgn keluarga utk beriadah bersama :)

semalam, saya pergi bersama keluarga utk beriadah dan pergi berjalan2. ye laa. asyik sibuk bekerja saje an. luangkan masa bersama keluarga waktuu malam je. bile lg waktu pagi dan petang.. hehe. yg pergi bersama kakak2 saya, kak noin n kak kila diikuti juga olehh anak buah saya yg kenit ni dayana. saya dan keluarga saya pergi ke beruas, perakk. mmg jauh laa. huhu, kebetulan saya demam.. tapi bile da sampai ke sungai ULU LICIN. terus semangatt. hehe. hilang rase demam tuhh, syukur alhamdulillah, ALLAH telah memberi peluang kepada saya utk meluangkan mase dgn mereka. terima kasih ya ALLAH, engkau telah melindungi keluarga ku dari bala bencana dan ditimpa musibah ketika pergi dan pulang sampai ke penghujung destinasi. :) 

ni la gambar saat2 kami bersama di ULU LICIN <3

ni la ayah saya, mmg jauh nak nampak muka nye, sbb ayah saya ni xbrape sgtt nak bergambar2 ni. hehe

ni la mak saya, gelagatnye buatkan ku tersenyum, saya beruntung dapat mak saya yg begini. terima kasih ya ALLAH. :D


ni kakak saya( kak noin ), lihat laa gambar die yg gile2 tuhh :)

ni kakak saya jugaa ( kak kila ), die ngan dayana je la mandi sg. saya takk :P

ni la anak buah saya ( dayana ), seronokk betul die mandi :)

saya rasa seronok sgtt pada hari tersebutt bersama keluarga saya :)) harap2 akan dtg lebih baik drpd ini, insyaALLAH