Friday, December 24, 2010

buatku sahabat (perpisahan)

terima kasih buat sahabat2 saya di cheras, kerana telah meluangkan masa bersama2 dgn saya, saya minx maaf kalau saya tersilap kata, dan terkasar bahasa tuh semua. saya minx maaf.. saya hargai jasa budi anda. anda merupakan sahabat2 yang terbaik didunia. byk kenangan manis dan buruk bersama anda semua, saya harap dapat berjumpa dgn anda semua.. halalkan makan minum ea. saya minx maaf saya ni jenis suke buli org.. saya tatau nape.. mgkn itu wat kali terakhir saya bergurau senda dgn anda semua. anggap ia hanya gurau senda.. minx maaf kalo saya telah memburuk2kan diri anda kpd sesiapa.. saya minx maaf.. saya sayangkan anda semua, ampuni la sikap hamba ALLAH ini. doakan diri saya supaya jd org yg terbaik dan baik disisi org tesayang. saya harap.. saya nak ucapkan skali terima kasih sbb anda semua da byk tlg saya ketika susah dan senang. itulah dikata sahabat kan :)

ya ALLAH, tenang sungguh hatiku bile bersama dgn sahabat2 hamba ini, sahabat2 telah pun buat saya gembira, tersenyum. setiap kali saya sedih. kalian la menghiburkan hati saya.. sungguh caring. saya bersyukur dpt shabat mcmnie.. lg2 sahabat saya telah memberi nickname yg klakar "biskot", itu memang name gelaran yg paling chomel buat saya.. satu skola pggl BISKOT. cehh. nak marah pun ade. tp xkesa. anggap ia satu kenangan yg klakar buat saya.. saya harap saya xkan pernah melupakan anda semua. doakan saya supaya jd org yg berguna disisi ALLAH

ni la nama2 sahabat saya di cheras;
syafiqah amira
najihah zainal abidin
ratna
fara
nur syazana
shaheera
shahirah
faizah
hajar
safwanah
syahirah lokman
dhani
nabila
khalisa
alia amanina
dilla fazieha
muafah
shearina
budak2 kelas sains n akaun :)

amirul faiz
ashraff
amierul
fareez
amin
ikhwan
iqbal
saad

sesiapa tiada dlm list nama ni saya minx maaf, anda tetap sahabat saya! ni name budak2 yg slalu luangkan masa bersama saya
ya ALLAH, harap hubungan saya dgn mereka kekal selama nye :) ilyasm

sekarang saya da pun balik di pangkuan sahabat2 lama saya di perak, mereka telah menanti saya.

ni la sahabat2 saya di perak;

asiah
baok
nadiah
nadzirah
emy
rafiqah
(sorg je kwn laki)
ehsan :)

saya harap SAYA DAPAT BERTEMU DGN ANDA SEMUA! ya ALLAH, HAMBA HARAP DPT BERTEMU DGN MEREKA LG.. :'(